Para poder ler é necesario transformar un código de signos gráficos, os grafemas, noutro de sons, os fonemas, que é o que se coñece como decodificación das palabras escritas.
As dificultades neste proceso inicial de aprendizaxe lectoescritor poden ser consideradas como típicas do mesmo. Con todo, se despois dos dous primeiros anos de educación primaria séguese observando falta de precisión na lectura de palabras, lentitude ou escasa fluidez da lectura e/ou dificultades de comprensión, poderíase dicir que existe un “trastorno específico da aprendizaxe”, con dificultades na lectura.
A continuación presento unha serie de recursos online para potenciar a adquisición da lectura:
Leo o que vexo
Recursos Loreto (Esta páxina ofrécenos gran variedade de actividades por niveis en relación á comprensión e expresión escrita)
Sembra Estrelas
Educaplatet
Bocadillos comprensión lectora
Ordear letras para formar palabras
Xogo de comprensión de frases curtas
Para descargar nunha tablet ou dispositivo móbil:
Recursos Loreto (Esta páxina ofrécenos gran variedade de actividades por niveis en relación á comprensión e expresión escrita)
Sembra Estrelas
Educaplatet
Bocadillos comprensión lectora
Ordear letras para formar palabras
Xogo de comprensión de frases curtas
Para descargar nunha tablet ou dispositivo móbil:
Ningún comentario:
Publicar un comentario