O QUE O MUNDO NECESITA SON - PALABRAS E MÁIS COMUNICACIÓN

O QUE O MUNDO NECESITA SON - PALABRAS E MÁIS COMUNICACIÓN
"O que o noso mundo necesita son menos palabras e máis comunicación"

venres, 29 de maio de 2020

Actividade de visopercepción

Hai nenos e nenas que teñen dificultades de percepción visual ( relacionado coa lecto-escritura) e necesitamos traballar moito este aspecto con eles. Adestrando con actividades adecuadas, podemos axudar ao alumno e a alumna para mellorala.
Esta actividade é para traballar sobre papel facendo uso de  geoplano , é ideal que o /a alumno/a cre os modelos no seu propio  geoplano de forma  manipulativa.
Ao realizar as actividades propostas o alumnado está a desenvolver habilidades de:
  • Coordinación  motriz fina.
  • Viso-percepción de formas
  • Percepción de posicións relativas
  • Construción de estratexias: ensaio e erro.

As actividades están presentadas con progresión de dificultade crecente.





Segmentación de sílabas en frases

A seguinte actividade está pensada para traballar a conciencia  silábica dentro dunha frase; a conciencia  silábica fai referencia á capacidade que ten o/a neno/a para entender que unha palabra pódese dividir en unidades máis pequenas chamadas  sílabas. Este tipo de exercicios adoitan resultar especialmente útiles para traballar con alumnos que presenten ou poidan presentar problemas  lectoescritores. No seguinte exercicio hai unha serie de frases  segmentadas en  sílabas, o obxectivo é que o neno sexa capaz de escribir correctamente a frase.



Morfosintaxe

Material para traballar a morfosintaxe creando frases divertidas coas tiradas do dado. 
A actividade parte dun taboleiro inicial de dobre entrada, no que temos as diferentes caras do dado e os números do 1 ao 6, que se corresponden coa orde que ocuparán os  pictogramas na frase. 
Na segunda folla, iremos montando a frase cos  pictogramas (páxina final) no caso de que non estea adquirida a  lectoescritura. 
No caso de que estea adquirida, escribiremos no recadro correspondente.
Finalmente, montaremos a frase con  pictogramas ou a escribiremos de forma coherente.