O QUE O MUNDO NECESITA SON - PALABRAS E MÁIS COMUNICACIÓN

O QUE O MUNDO NECESITA SON - PALABRAS E MÁIS COMUNICACIÓN
"O que o noso mundo necesita son menos palabras e máis comunicación"

martes, 2 de xuño de 2020

O monstro comesílabas

Compártovos outra actividade para traballar a  dislexia en formato interactivo.
O monstro comesílabas - O obxectivo do xogo é reforzar a conciencia  silábica en  sílaba inicial, intermedia e final. 

Preme para xogar ó monstro


Actividades de comprensión lectora

A seguinte actividade está pensada para traballar a comprensión lectora a partir da tarefa de completar frases. Nas seguintes frases falta un pronome ou  adverbio  interrogativo, o obxectivo é elixir cal das tres opcións posibles é a correcta e escribila na oración.



Novamente traballamos a comprensión lectora a partir de  inferencias, é dicir, a partir de información que non vén explícita no texto; pero nesta ocasión, introducimos un novo elemento: pistas visuais. É dicir, o obxectivo da seguinte tarefa é que os nenos e as nenas sexan capaces de relacionar a partir a información que achega cada frase co debuxo correspondente. Estas pistas visuais axudan á tarefa de inferir e por tanto mellorar a lectura comprensiva.





Escoita, fala e completa palabras

O obxectivo desta tarefa interactiva é traballar as habilidades metafonológicas, as cales permiten tomar conciencia de que a linguaxe oral está formada por cadeas de segmentos que configuran as palabras, as  sílabas e os  fonos. Esta conciencia, indispensable para abordar a linguaxe escrita. 

Na tarefa o/a alumno/a debe escoitar a palabra, logo unir as letras para formar esa palabra e por último pronunciar correctamente esa palabra. É necesario utilizar un explorador que che permita a opción de gravar, funciona perfectamente con  chrome. Ao pronunciar a palabra o micrófono  parpadeará durante uns segundos e despois aparecerá a palabra que pronunciaches xusto encima do micrófono.  Unha opción  interesantísima para traballar a pronuncia correcta de fonemas. 

Clica aquí